رازهای ناگفته که اکثر سرمایه‌گذاران را به خرید ویلا در رویان ترغیب می‌کند

30 آذر 1401
0 دیدگاه
ویلا در رویان 564321456405

منطقه ساحلی شهرستان رویان در ضلع غربی استان مازندران واقع شده است و با فاصله ۱۱۸ کیلومتری از شهر ساری، از جمله مناطق شناخته شده شمال کشور است. خرید و فروش ملک در این منطقه به علت عوامل متعددی مورد توجه قرار گرفته و بازار جذابی برای خرید ویلا، زمین و آپارتمان در رویان شناخته شده است.

تاثیرگذاری بیشترین فروش ویلا در رویان، به یک یا دو عامل بستگی ندارد و این موضوع با توجه به عوامل و جوانب مختلف، متنوع است. از جمله این عوامل، سرمایه‌گذاری امن، زندگی در شمال با طبیعتی بکر و زیبا، محیط آرام و امن، فضای سبز و هوای خنک، متنوع بودن گزینه‌ها در قیمت، متراژ و موقعیت مکانی و… می‌باشد.

از این رو، خانواده‌ها با توجه به شرایط و نیازهای خود، به سمت خرید ویلا در رویان روی آورده‌اند. برای مثال، تنوع در قیمت و متراژ ویلاها، این امکان را به فرد می‌دهد تا با توجه به وضعیت مالی خود، بهترین گزینه را انتخاب کند.

علاوه بر این، رویان به عنوان یکی از خوش‌آب و هواترین مناطق ایران، امکانات زیادی را برای تفریح و استراحت فراهم کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به پارک‌های ساحلی، بازارچه‌های محلی، مجتمع‌های خدماتی، مراکز آموزشی و فرهنگی و… اشاره کرد.

ویلا در رویان 68456445805

دلایل جذابیت خرید ویلا در رویان برای مشتریان چیست ؟

جاذبه های دیدنی رویان

همانطور که می دانید رویان به زیبایی های مناظر و جاذبه های دیدنی‌اش شهرت دارد؛ جایی که  هیچوقت از تماشای زیبایی‌هایش سیر نخواهید. این شهر بی‌نظیر که در غرب استان مازندران واقع شده است و هر ساله مسافران و توریست‌های زیادی به آنجا سفر می‌کنند تا جایی که بسیاری را برای سکونت و زندگی نیز ترغیب می نماید. به همین منظور رهن و اجاره ویلا در رویان به خصوص خرید ویلا در رویان و حتی خرید و فروش ملک در شهر های اطراف  این شهر  از جمله خرید ویلا در  نور نیز از محبوبیت خاصی نیز برخورداراست.  آبشار حرام او، جنگل گلندرود، آبشار کپ، پارک جنگلی رویان،پارک جنگلی نور در رویان و… بخشی از جاذبه های دیدنی این منطقه نیز محسوب می شود. ما درمطالب پیشین به جاذبه های دیدنی رویان پرداختیم شما می توانید برای اطلاعات کامل و کش مکان های ناشناخته این شهر نیز به مقالات پیشین ما نیز مراجعه کنید.

  •  ویلا و آپارتمان های بسیار شیک
  •  امکانات رفاهی پیشرفته
  • نزدیکی شهر رویان با پایتخت ایران تهران (239 کیلومتر)
  • انغطاف پذیری ساخت و ساز
  • وجود زمین های قانونی با کاربری های متنوع
  • وجود راه های آسفالته به شهر های اطراف

ویلا در رویان 87432112556

مهم‌ترین نکات در خرید ویلا در رویان که باید رعایت کنید

مشاوره با افراد متخصص

  • در مرحله اول باید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. اگر قصد ساخت ویلا در مازندران را دارید به سراغ افراد مجرب در حیطه ساخت و ساز بروید و چند و چون ماجرا را از آن‌ها جویا شوید. در زمان خرید ویلا دررویان نیز نیاز است به افراد متخصص مراجعه کنید.

تعین بودجه

  • بودجه خود را تعیین کنید و متناسب با همان بودجه هدف‌گذاری کنید. ممکن است شما بخواهید ویلایی لوکس خریداری کنید ولی بودجه فعلی شما به آن نرسد، در اینجا می‌توان به سراغ پیش خرید ویلا در رویان یا  معاوضه ملک بروید  همچنین شما می توانید با درخواست وام مسکن نیز به خواسته خود  خرید ویلا در رویان برسید.

ساخت ساز گزینه ای پیشنهادی، اما باید بدانید که….

ممکن است شما بخواهید به جای خرید ویلا در مازندران، یک زمین بخرید و در آن ویلایی مطابق با میل خود بسازید، در اینجا موقعیتی که برای زمین انتخاب می‌کنید بسیار مهم است، علاوه بر مناسب بودن زمین برای یک کاربری مسکونی باید به شیب زمین، چشم‌انداز آن، تراکم جمعیت در منطقه، امکانات در دسترس در محله مورد نظر و … نیز دقت کنید.

ارسال دیدگاه