اگر به دنبال خرید مطمئن و بی دردسر  ویلا در رویان هستید؛ بخوانید!

28 آذر 1401
0 دیدگاه
رویان 897465454541

رویان، این شهر زیبا و بی‌نظیر در شمال کشورمان، تجسم بهشتی روی زمین است. در این روزها که ساکنان تهران و سایر شهرهای بزرگ، آلودگی هوا و سرمای گزندۀ زمستان و گرمای غیرقابل تحمل روزهای تابستانی را تجربه می‌کنند؛ اوضاع در شهر رویان طور دیگری است. هوای پاک، مرطوب و معتدل این شهر گویی حصاری میان خودش و دنیای آلوده‌ی  ما می‌کشد. بی‌جهت نیست که بازار خرید املاک خصوصا خرید ویلا در رویان، با وجود رکود اقتصادی این روزها هنوز هم گرم است. البته تمام این‌ها نتوانسته است طبیعت بکر و دنج رویان را تحت تأثیر قرار بدهد.

ازطرفی اگر می خواهید ویلایی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد داشته باشید، باید شهرهایی را که گردشگران زیادتری دارند انتخاب کنید. با اینکار شما می توانید با رهن واجاره ویلای خود سرمایه گذاری کوتاه مدت نیز داشته باشید. به همین ما در مقاله های قبلی به مزایای خرید ویلا در رویان نیز اشاره نمودیم، مواردی که سبب شد تااکثر سرمایه گذاران بزرگ نیز  به دنبال خرید ویلا در رویان باشند. شما هم می توانید با مطالعه این مقاله نیز به عاشقان این شهر نیز بپیوندید.

اگر تصمیم نهایی شما خرید ویلا رویان است در این مقاله ما را همراهی کنید تا نکات قابل توجه هنگام خرید ویلا را بررسی کنیم و بایدها و نبایدهای خرید املاک در شمال کشور و شهر رویان را با شما در میان بگذاریم.

رویان 89745313351

نکات طلایی در هنگام خرید ویلا در رویان

خرید ویلا با رهن و اجارۀ ویلا در رویان دو مقولۀ متفاوت هستند. ویلای خریداری شده باید با تمام معیارهای شما هم‌خوان باشد زیرا قرار است مدت زمان بسیاری را در آن سپری کنید و در نهایت اگر تصمیم به فروش آن گرفتید به ضررتان تمام نشود. توجه به این نکات می‌تواند هنگام خرید ویلا در رویان به شما کمک کند:

  1. کاربرد ویلا را مشخص کنید

ویلای جنگلی و ویلا ساحلی در رویان گویای تنوع زیستگاه این شهر هستند. ویلاهای جنگلی  می‌توانند مزایا و معایبی برای شما به همراه داشته باشند. در مقابل ویلاهای ساحلی رویان نیز طرفداران خودشان را دارند. اگر از شلوغی و آلودگی شهر خسته شده‌اید و چند روزی را می‌خواهید به دور از ازدحام سپری کنید خرید ویلای جنگلی در رویان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ویلای ساحلی در رویان مازندران نیز مورد استقبال بسیاری از دوست‌داران این منطقه است. ویلاهای ساحلی به دریا نزدیک هستند و دسترسی مناسبی به مراکز درمانی و فروشگاه‌های مرکز شهر دارند. برخلاف ویلای جنگلی که از این امکان بی‌بهره است. با این حال در فصل‌های سردتر سال، رطوبت زیاد این ناحیه ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد. به علاوه نزدیکی به دریا، هزینه‌های تعمیرات ویلای شما را افزایش خواهد داد.

رویان 87965324540

  1. موقعیت جغرافیایی ویلا و همسایگی آن را بررسی کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید ویلا در رویان  باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت جغرافیایی ویلا می‌باشد.  پس از حضور در محل باید این موضوع را بررسی کنید که ویلا تا مرکز شهر، فروشگاه، درمانگاه و… چقدر فاصله دارد.

  1. قیمت

    ویلاهای دیگر را در نزدیکی ویلا جویا شوید

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید ویلا در رویان  باید به آن توجه داشته باشید قیمت تمام شده ویلا است. اگر ویلا ساخته شده و آماده است، باید از خریدار درباره قیمتی که برای ویلا تعیین کرده و عواملی که در تعیین این قیمت تاثیرگذار بوده است سؤال کنید.

4.امکانات ویلا را با ویلاهای همسایه‌اش مقایسه کنید.

5.قبل از خرید ویلا در شمال، شش دانگ بودن سند ویلا را بررسی کنید

6.امکان خرید نقد یا اقساطی ویلا را بسنجید

7.برای خرید ویلا در شمال تنها به افراد معتبر اعتماد کنید

8.توجه به مصالح ومتریال ساختمان

9.راه های ارتباطی

10.به امنیت محله توجه کنید

کلام آخر

خرید ویلا در شهر زیبای رویان، کار چندانی دشواری نیست. با کمی شکیبایی، مشورت با افراد آگاه و موسسه‌های معتبر و بررسی فرصت‌های مناسب و همچنین مقایسه ی  آن‌ها، شما هم می‌توانید ویلای مناسبی تهیه کنید و تعطیلات آرامی را در این شهر زیبا سپری کنید.

 

 

ارسال دیدگاه