5 منطقه پر رونق برای سرمایه گذاری در نور به انتخاب سرمایه گذاران

4 دی 1401
0 دیدگاه
منطقه پر رونق سرمایه گذاری 31687468446542

شهر نور، جواهری درخشان در نقشه سرمایه گذاران، با بومیان گرم‌دل و مهمان‌نواز، در جنوب شرقی استان مازندران واقع شده است. با دسترسی آسان به جاده چالوس و فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری از تهران، نور به عنوان یکی از نزدیک‌ترین شهرهای ساحلی شمال به پایتخت، برای سرمایه‌گذاران بسیار جذاب است.

شهر نور با چشم‌اندازی فوق‌العاده و دسترسی به دریای خزر، جایی برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با ارزش است. قیمت خرید ملک در این منطقه، معمولاً بالاتر از سایر مناطق شمال ایران است، اما با ارائه امکانات شهری کامل و تنوع در انواع ملک‌ها، هنوز هم می‌توان به دنبال یافتن ملکی با قیمت مناسب و دوست‌داشتنی بود. نور مناسب‌ترین شهر برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف املاک و مستغلات است، از ویلاهای لوکس و آپارتمان‌های مجلل تا زمین‌های ساحلی، هرچه که به دلخواه سرمایه‌گذار باشد، در این شهر برای او فراهم است.

با توجه به جذابیت و تقاضای بالای این منطقه، شما می‌توانید با سرمایه گذاری در شهر نور، به دنبال سود بیشتری باشید. به همین منظور، می‌توانید در پروژه‌های مسکونی یا تجاری سرمایه گذاری کنید و با بهره‌برداری از قابلیت‌های این شهر، سود بالایی را کسب کنید.

درباره نور بدانید!

  • فاصله تا تهران 150 کیلومتر
  • نزدیک ترین شهر ساحلی به پایتخت
  • دارای ویلاهای لوکس، آپارتمان های مجلل و زمین های ساحلی
منطقه پر رونق سرمایه گذاری در نور 526464541320
منطقه ساحلی نور، با رونق ساخت و ساز بالا

سرمایه گذاری در نور با قیمت به صرفه 

در دنیای سرمایه‌گذاری، خرید ملک همواره یکی از گزینه‌های محبوب و پرسود بوده است. اگرچه به نظر می‌رسد برای شروع سرمایه‌گذاری در این حوزه نیاز به مقدار زیادی سرمایه دارید، اما شهر نور با داشتن روستاهای بسیار و همچنین بافت‌های جنگلی و ساحلی، به شما این امکان را می‌دهد که با سرمایه‌ای اندک، در این بازار شروع به کار کنید. در شهر نور، قیمت‌های خرید ویلا بستگی به عواملی مانند موقعیت ملک، امکانات آن، مساحت، ویو و سایر مشخصات آن دارد. با این حال، به دلیل اینکه قیمت‌ها در این منطقه سیر صعودی دارند، هر لحظه با افزایش قیمتی روبرو هستید. بنابراین، خرید ملک در نور، می‌تواند به شما اجازه دهد تا با سرمایه اولیه کم، صاحب چند برابر آن شوید.

همچنین، نور به دلیل داشتن بخش‌های مختلفی، به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده است. با توجه به این موضوع، می‌توانید از خرید ملک در نور به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه توریسم نیز استفاده کنید. به علاوه، همانطور که در ابتدا گفته شد فاصله نزدیکی این شهر تا تهران و دسترسی آسان به آن، باعث شده تا این منطقه برای سرمایه‌گذاران جذاب باشد.

کدام منطقه برای سرمایه گذاری در رویان بهتر است؟

 خرید ملک در رویان

سرمایه گذاری خرید ویلا در رویان بر پایه دلایل و استدلال های مختلفی است، از جمله این دلایل شامل موقعیت جغرافیایی مناسب، وضعیت آب و هوایی مطلوب، توسعه گردشگری، تولیدات باغی، فرهنگ و تمدن غنی و… است. در کل، این متن به این موضوع پرداخته است که چرا سرمایه‌گذاران به دنبال فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان رویان نور در استان مازندران هستند؟ سرمایه گذاری در این شهر مزایا بسیاری برخوردار است، از جمله مهم ترین آن ها به دست آوردن سود بسیار در کوتاه مدت است.

اگر می خواهید با سایر مزایا سرمایه گذاری خرید ویلا و آپارتمان در رویان آشنا شوید روی لینک معرفی ۸ دستاورد مهم خرید ویلا و آپارتمان در رویان نور کلیک کنید.

منطقه پر رونق سرمایه گذاری در نور 35464854785450
مناطق خوش آب و هوا و طبیعت سرسبز نور برای سرمایه گذاری

خرید ملک در چمستان

چمستان نگین نور ایران، شهری ساحلی در 15 کیلومتری شهرستان نور که از بخش های مهم نور  و از مناطق بسیار پرطرفدار گردشگری نیز محسوب می شود. خرید ویلا در چمستان در کنار خرید آپارتمان نیز از گزینه های سرمایه گذاری بوده که دراین شهر رشد صعودی دارد. ما در مطالب پیشین به دلایل پیشرفت خرید آپارتمان در چمستان پرداختیم شما می توانید با مراجعه به این مطلب، از جمله سرمایه گذران موفق باشید.

روستای چمستان نور 3234584768545120
چمستان، منطقه ای بکر برای سرمایه گذاری و ساخت و ساز

خرید ملک در حسن آباد

باتوجه به پایین بودن جمعیت و بسیار بودن جاذبه های دیدنی حسن آباد نور این روستا، بهترین منطقه نور برای خرید ویلا محسوب می شود. تنوع ویلا در حسن آباد در کنار قیمت مناسب املاک موجب شده تا از گزینه های پیشنهادی بسیار عالی برای سرمایه گذاری باشد. همچنین این روستا به دلیل دسترسی مناسب به سایر امکانات شهری همچون مراکز درمانی ، مراکز تفریحی ، مراکز خرید، سوپرمارکت و…. از ارزش بالایی در نزد سرمایه گذاران املاک برخودار است.

خرید ملک در ونوش

از جمله مناطق ایده آل برای خرید ویلا و آپارتمان، شهر ونوش است. جاذبه‌های دیدنی ونوش  آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده‌است. این مسئله باعث می‌شود تا ارزش زمین ، ویلا و آپارتمان در این منطقه روز به‌ روز افزایش پیدا کند و خرید ویلا در ونوش همچنین خرید آپارتمان در ونوش به نوعی یک سرمایه‌گذاری محسوب شود. از طرفی جاذبه‌های طبیعی فراوان این منطقه امکان گردش و لذت بردن از طبیعت را برای شما فراهم می‌کند.

منطقه پر رونق سرمایه گذاری ونوش 57457468754645
خرید ویلا تازه ساخت با محوطه سازی در ونوش

خرید ملک در آهودشت

اهودشت یکی از مناطق مهم در شهرستان نور میباشد که خود منطقه به عنوان جاذبه دیدنی در استان مازندران نیز محسوب می شود. شما می توانید رهن و اجاره ویلا در آهودشت از زیبایی های بکر منطقه نیز لذت ببرید. خوشبختانه قیمت مناسب املاک در آهودشت سبب شده تا افراد با هر سرمایه ای بتوانند اقدام به خرید ویلا نمایند.

 

ارسال دیدگاه