ترفندهای شگفت انگیز برای خرید ویلا ارزان در چمستان

10 آذر 1401
0 دیدگاه
ویلا ارزان در چمستان 48468486748748741684

خرید ویلا ارزان در چمستان آیا واقعیت دارد؟ با چقدر سرمایه می توانیم ویلای رویایی خود را در چمستان بخریم؟

چمستان شهری ساحلی واقع در شهرستان نور استان مازندران با فاصله 180 کیلومتری از تهران  لقب زیبا ترین شهرساحلی را از آن خود کرده است. برای افرادی که به دنبال خرید ویلای ارزان قیمت در شمال کشور هستند، چمستان انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. اما  احتمالا سوالی که ذهن شما را در گیر کرده این است که ” دلیل ارزان بودن ویلا در چمستان چیست؟ ” پاسخ شما در دست ماست با ما همراه باشید تا جواب سوال خود را در یافت نمایید. قیمت ویلا از مقوله های اساسی در هنگام خرید ملک در بوده که ما در مطالب قبلی مفصل به قیمت ویلا در چمستان پرداختیم شما می توانید برای اطلاع از این موضوع نیز به این مقاله نیز مراجعه نمایید.

در چمستان ملک ارزان بخرید !!!

خرید ویلا ارزان از خواسته قلبی همه افراد است. شاید با خود تصور کنید که خرید ویلا ارزان دارای موقعیت مکانی ومتریال خوبی نبوده  اما باید بگوییم که  به طور کلی هزینه‌های زندگی در چمستان نسبت به شهرهای بزرگتر  کمتر بوده و امکان ساخت و ساز ویلای ارزان را قیمت کاملا پاییین را برای سازندگان فراهم نموده از این رو یک منطقه عالی برای سرمایه‌گذاری پرسود محسوب می شود که در نهایت رشد و سودآوری بسیار بالایی در آینده خواهد داشت.

ویلا ارزان در چمستان 41687416841681684116

1)علت اصلی ارزان بودن ویلا در چمستان

یکی از دلایل اصلی خرید ویلا در چمستان تراکم پایین جمعیت است که سبب وجود طبیعتی بکر شده است. دهه های 30 و 40 تمایل افراد  برای خرید ویلا در بابلسر و رامسر بود و پس از آن خرید ویلا در نوشهر و چالوس رواج پیدا کرد. از سمت بابلسر نیز خرید ویلا و سرمایه‌گذاری بیشتر در شهرهای  سرخرود و محمودآباد انجام می‌شد. به همین دلیل زمین های چمستان در سال‌های قبل خرید و فروش نمی‌شد و دست نخورده باقی ماند.

2) هزینه‌های پایین زندگی در چمستان

از نقاط قوت سرمایه گذاری ملک در چمستان، بافت روستایی این منطقه  است که یکی از علل  وجود ویلا ارزان در چمستان  به شمار می آید. بافت روستایی و از طرفی پایین بودن عوارض ساخت ‌و ‌ساز، مالیات‌های شهرداری و…. در افت قیمت نهایی ساخت ویلا در این شهر موثر است.

با این اوصاف قیمت نهایی ویلاهایی که در چمستان به فروش می‌رسد در مقایسه با دیگر شهرهای شمالی دیگر ارزان‌تر است. همچنبن  تهیه و عرضه مواد غذایی توسط افراد محلی این منطقه که موجب دسترسی مستقیم ساکنان ویلا به مواد غذایی شده را نمی توان در کاهش هزینه های زندگی نیز نادیده گرفت.

3) چمستان با دریا فاصله زیادی دارد

یکی از مهم‌ترین علت افزایش قیمت خرید ویلا در شهرهای شمالی دسترسی آسان به سواحل دریا، جنگل و دیگر مناطق رفاهی و تفریحی است. در حقیقت دسترسی راحت به ساحل و دریا از اهمیت بالایی در افزایش قیمت ویلا و آپارتمان برخوردار بوده است.

یکی دیگر از علل خرید ویلا ارزان در چمستان ، فاصله نسبتا زیاد این شهر با دریای خزر است. ساکنان این شهر برای رسیدن به ساحل دریای نور یا محمودآباد لازم است حدود یک ساعت در راه باشند. البته این فاصله چندان زیاد نیست و مسیرهایی برای دسترسی چمستان با دریا وجود دارد که  مسافت کمتری دارند. یکی از این مسیرها چمستان به جاده محمودآباد و دیگری پیمودن مسیر نور و رسیدن به ساحل دیدنی نور است که این مسیر کوتاه‌تر است.

ویلا ارزان در چمستان 41854164164168416418574

5) امکان ساخت ویلاهای ارزان قیمت

از دلایل مهم دیگر خرید ویلا ارزان در چمستان ؛ هزینه های پایین خرید زمین در چمستان بوده .به این معنا که در شهر چمستان به دلیل وجود زمین‌های مسکونی و اراضی قابل ساخت ‌و ‌ساز امکان ساخت ویلا به صورت ساده و بدون امکانات رفاهی مانند آلاچیق، استخر و غیره وجود دارد. همچنین امکان ساخت ویلاهای فلت  و تریبلکس فول امکانات برای سازندگان فراهم است. از این رو قیمت ویلا و زمین در چمستان  بسته به انتخاب و سلیقه  افراد متنوع است و خریداران ویلا می‌توانند با توجه به نیاز و میزان بودجه‌ خود و ویلای خود راخریداری نمایند.

کلام آخر

خرید ویلا ارزان در چمستان بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است اما به شرط آنکه از یک مشاور املاک با تجربه مشورت بگیرید. مشاوران املاک این منطقه به دلیل آشنایی با تمامی بخش‌های چمستان و روستاهای اطراف آن بهترین مشاوره را در اختیار خریداران قرار خواهند داد.

ارسال دیدگاه