معرفی کامل بهترین مراکز خرید نور به همراه آدرس دقیق روی نقشه

5 تیر 1402
0 دیدگاه
ساختمان بزرگ و مرکز خرید دی در شهرستان نور 8476854315312

شهرستان نور در استان مازندران با جاذبه‌های متنوع خود به یکی از زیباترین مناطق این استان تبدیل شده است. در این منطقه، چندین پاساژ موجود است که مسافران می‌توانند نیازهای خود را از آنها تامین کنند. در این مقاله، مراکز خرید نور معرفی شده‌اند تا شما بتوانید اطلاعات کافی را دریافت کنید و تجربه بهتری از خرید داشته باشید. این مراکز خرید انواع کالاها و خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند، که بازدید از آنها به شما امکان خرید بهتر و مناسب‌تر را می‌دهد.

5 مورد از بهترین مراکز خرید نور

1- ایران کتان

پاساژ ایران کتان در شهر نور، یکی از بهترین مراکز خرید است که در زمینه‌های اکسسوری، کیف، کفش و پوشاک از جمله مانتو و شلوار فعالیت می‌کند. این پاساژ همچنین شعبه‌هایی در مناطق دیگر نظیر بابلسر، نمک آبرود و رامسر نیز دارد. مردم بومی و مسافران از ایران کتان برای خرید کالاهای مورد نیاز و سوغات استفاده می‌کنند. کیفیت و تنوع اجناس این پاساژ مورد تحسین قرار گرفته است.

آدرس دقیق مرکز خرید ایران کتان نور (روی نقشه)

پاساژ ایران کتان در شهرستان نور با محوطه سازی و پارکینگ اختصاصی 4658434151321
پاساژ ایران کتان در شهرستان نور با محوطه سازی درختان نخل و پارکینگ اختصاصی

2- مرکز خرید دی

مرکز خرید دی، یکی از مکان‌های مناسب برای خرید در شهر نور است. این پاساژ با موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و در نزدیکی رستوران‌ها، فست فودها و شهربازی واقع شده است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و اکسسوری را تهیه کنید. مساحت تجاری این مرکز خرید حدود 7000 متر مربع است و شامل 100 واحد تجاری با کاربری‌های متنوع است. رستوران مرکز خرید دی نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر نور شناخته می‌شود. قیمت‌ها در این پاساژ مناسب بوده و کیفیت محصولات نیز به سطح خوبی می‌رسد. مراجعه به مرکز خرید دی در سفر به شهر نور توصیه می‌شود تا نیازهایتان را برآورده کنید.

توضیح اجمالی مرکز خرید دی:

  • مساحت: 7000 متر مربع
  • واحد تجاری: 100

آدرس دقیق مرکز خرید دی نور (روی نقشه)

ساختمان بزرگ و مرکز خرید دی در شهرستان نور 8476854315312
ساختمان عظیم و چند طبقه مرکز خرید دی در شهرستان نور

3- پاساژ دکتر فتوحی

پاساژ دکتر فتوحی، یکی از مراکز خرید مهم در شهرستان نور است که جذابیت بسیاری دارد. این پاساژ به خاطر موقعیت جغرافیایی مناسب خود در نزدیکی اماکن مختلف مانند ساحل نور، فروشگاه رفاه، درمانگاه و شهر کتاب، توانسته جمعیت زیادی را به خود جذب کند. در پاساژ دکتر فتوحی معمولاً می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را پیدا کنید. در سفرتان به شهر نور، توصیه می‌شود به این پاساژ مراجعه کنید تا از بین محصولات موجود، کالای موردنظرتان را پیدا کنید.

آدرس دقیق پاساژ دکتر فتوحی نور (روی نقشه)

پاساژ دکتر فتوحی در شهرستان نور 52135115631320
نمایی از در ورودی از پاساژ دکتر فتوحی در شهرستان نور

4- چهارشنبه بازار نور

چهارشنبه بازار نور، یک بازار سنتی است که به عنوان یکی از بهترین بازارهای نور شناخته می‌شود. در این بازار، با معماری سنتی و غرفه‌های متنوع فروشندگان روبه‌رو می‌شوید. مردم بومی نور اغلب برای تهیه نیازهای روزمره خود به این بازار مراجعه می‌کنند تا به راحتی و اقتصادی کالاهای موردنیازشان را تهیه کنند. این بازار جذابیت بسیاری برای مسافران دارد و تجربه آن را از دست ندهید. در چهارشنبه بازار نور، علاوه بر پوشاک، کیف و کفش، می‌توانید انواع ماهی، لبنیات، سبزیجات، محصولات تازه محلی مانند عسل طبیعی، نان، شیرینی و غیره را خریداری کنید. همچنین می‌توانید این محصولات را به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان تهیه کنید تا به توسعه اقتصاد شهر کمک کنید و محصولات با کیفیتی را بخرید. تعداد غرفه‌ها در چهارشنبه بازار نور عموماً 250 عدد است و در برخی مواقع مانند شب عید ممکن است بیشتر شود. در سفرتان به نور، حتماً به این بازار ارزان قیمت سر بزنید.

تعداد غرفه‌ها در چهارشنبه بازار نور :

تعداد غرفه‌ها در چهارشنبه بازار نور عموماً 250 عدد است.

آدرس دقیق چهارشنبه باز نور (روی نقشه)

چهارشنبه بازار نور در کنار سواحل دریایی خروشان و آبی 5475413541321
حضور گرم و استقبال مسافران از چهارشنبه بازار نور در کنار ساحل

5- فروشگاه خانه و کاشانه

فروشگاه های زنجیره ای “خانه و کاشانه”، با شعبه هایی در سراسر ایران، توانسته جمعیت زیادی را به سوی خود جذب کند. در شهرستان نور نیز یک شعبه از این فروشگاه وجود دارد تا مردم و مسافران بتوانند نیازهای خود را تامین کنند. این فروشگاه با قیمت مناسب، انتخاب مناسبی برای خرید اقتصادی است. باید ذکر کرد که کیفیت کالاها در این فروشگاه نسبت به قیمت پایین آنها کاهش می‌یابد و باید انتظار کیفیت بالا را نداشته باشید. اما تنوع کالاها در این فروشگاه بسیار بالاست و قیمت‌ها در یک رنج مناسب قرار دارند. محصولاتی مانند لوازم خانه، لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی، اسباب بازی، لوازم تحریر و غیره در این فروشگاه موجود است. اگر تمایل دارید خرید اقتصادی داشته باشید، بهتر است به فروشگاه “خانه و کاشانه” در نور سر بزنید.

آدرس دقیق فروشگاه خانه و کاشانه نور (روی نقشه)

نورپردازی فروشگاه خانه و کاشانه در نور در شب 5454154155312
فروشگاه خانه و کاشانه با پارکینگ رایگان در شهرستان نور

ارسال دیدگاه