آبشار کپ کجاست | مسیر دسترسی + گالری تصاویر + جاهای دیدنی اطراف

1 آذر 1402
0 دیدگاه
آب شفاف و سنپ های درشت آبشار روستای کپ 14566

آبشار کپ یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی زیبای استان مازندران در روستای کپ واقع شده است. این آبشار ارتفاع تقریبی ۱۷۲۵ متر از سطح دریا دارد و در دل یک منطقه جنگلی با زیبایی‌های فوق‌العاده و طبیعت خیره‌کننده‌ای قرار دارد. آبشار کپ دارای یک منظره خزه‌ای است که بیشتر اوقات با مه خفیفی پوشیده است. فضای سبز و دلپذیر این منطقه به همراه هوای خنک، جایی ایده‌آل برای گردش و آرامش است. صدای آرام‌بخش قطره‌های آب، آهنگی دلنشین و آرامش‌بخش را به ارمغان می‌آورد.


آبشار کپ کجاست؟

آبشار كپ در مسیر ارتباطی شهرستان رویان به بلده در ۴۵ كیلومتر رویان و نرسیده به روستای كپ قرار گرفته است.

مسیر دسترسی به آبشار کپ:

برای رسیدن به آبشار کپ، شما باید از یک جاده فرعی استفاده کنید که در شهرستان رویان قرار دارد و به سمت آبشار آب پری هدایت می‌شود بروید. پس از طی کردن مسافت 40 کیلومتر از این جاده، در سمت راست جاده، شما به روستای کپ می‌رسیدید. آبشار کپ در این روستای زیبا و طبیعتی واقع شده است و یک مقصد گردشگری جذاب محسوب می‌شود.

مسیر دسترسی به آبشار کپ: از فرعی رویان به سمت آبشار پری و  پس از طی 40 کیلومتر در سمت راست جاده به آبشار کپ خواهید رسید.

نقشه روستای کپ 14566
برای مشاهده آدرس دقیق روستای کپ روی نقشه کلیک کنید

معرفی روستای کپ

آبشار کپ، در روستای فراموش‌نشدنی به نام کپ واقع شده است. این روستا به یکی از مقاصد گردشگری جالب در منطقه و از زیبایی طبیعی و تاریخی بی‌نظیری برخوردار است. در این روستا، خانه‌های تاریخی با بیش از 70 سال قدمت چشم می‌خورند. یکی از سازه‌های تاریخی این روستا، حمامی قدیمی است که همچنان توسط مردم محلی به عنوان مکانی برای استحمام و آب‌گرمی استفاده می‌شود. این حمام تاریخی نمادی از گذشته و به عنوان یک جزء مهم از میراث فرهنگی منطقه تلقی می‌شود

بررسی اجمالی روستای کپ:

  • روستایی با قدمت بیش از 70 سال
  • دارای حمام تاریخی به عنوان نمادی گذشته

مکان های دیدنی روستای کپ سفلی


گالری تصاویر روستا و آبشار کپ

آب شفاف و سنپ های درشت آبشار روستای کپ 14566
ریزش آب بر فراز سنگ های ستبر  پوشیده از خزه آبشار روستای کپ
خانه های کاهی و سقف شیربانی روستای کپ 15999
رد پای تاریخ در بافت قدیمی روستای کپ
کوه ستبر و خانه های قدیمی روستای کپ 145656
خانه های قدیمی در میان کوه های با صلابت روستای کپ

ارسال دیدگاه